2. augusta 2013

Like a rainbow

Dnes som sa naozaj nudila a tak som si išla urobiť nové nechty, aj keď tie staré ešte neboli vôbec ošúpané. Hovorila som si, že som už dlho nemala na nechtoch nič, také naozaj farebné. Dlho som rozmýšľala aké nechty si urobím, pretože som mala viacero nápadov. A tak som začala tým, čo zachvíľu uvidíte. Najskôr som to skúsila iba na palci a zapáčilo sa mi to tak, že som už ďalej ani nič neskúšala a pokračovala som na ostatných nechtoch. A tadáááá...


Čo budete potrebovať?
Sally hansen-White On
Essence-Miami Roller Girl-Bienvenido a Miami
Catrice-Blue Cara Ciao
Catrice-Fred Said Red
Miss sporty-28
Bodkovátor od Avonu
Hubku na riad :D


Ako podklad som použila biely lak Sally Hansen. Na hubku som si naniesla do štvorca žltý (Essence), modrý (Catrice), oranžový (Catrice) a ružový lak (Miss sporty). Najskôr som hubku raz otlačila o papier,aby na nej nebolo tak veľa laku a potom som ju pritlačila na necht. Keď všetko vyschlo urobila som bodkovátorom gepardie vzory. Na vrch som použila priesvitný top coat.

 

Ako sa Vám páčia nechty? Máte radi také bláznivé farby?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára