31. júla 2013

Almost blue :3

Ahojte :)
Ták, a máme tu už polku prázdnin, ktorá bola riadne horúca. Nevadííí, veď to predsa patrí k letu ( aspoň sa môžme opaľovať ). Druhá polka by mohla ujsť o dosť pomalšie a mohla by byť takisto horúca. :D
Na dnes som si pripravila nechty, ktoré sa pôvodne nemali na nič podobať a nakoniec sa mi trochu podobajú na cirkusantké. Ale čo už...hádam to nevyzerá až tak zle.
Budete potrebovať:


Paris-34
Catrice-Fred Said Red 
Essence-Absolutely Blue
Sally Hansen-White On
H&M-black nail polish
Essence-XXXL shine-Gel look
Nástroj 2v1-Avon


Najprv som si nalakovala všetky nechty lakom od Essence, okrem prstenníka, ktorému sa ušla oranžová.

Na palec som naniesla 2 vrstvy laku Paris s trblietkami.
                     

Na ostatné prsty som zo stredu urobila farbené pásiky (počet podľa toho, aký máte veľký necht) a do stredu oranžovú bodku, okrem prstenníku, ktorý zostal "holý". Na záver som všetko pretrela top coat-om.
  

Ako sa Vám páčia nechty?



Ahojte!!! :)
PS: nevšímajte si prosím rozmazaný ukazovák, nechcelo sa mi ho robiť nanovo :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára