2. júla 2013

Jeans nails...

Čaute...
Včera som si urobila modro-biele nechty, na námet riflí. :D
Budete potrebovať tieto laky:
Catrice-400 Blue Cara Ciao
Sally Hansen-White On
Essence-The Boy Next Door
Top coat-Essence (XXXL shine)

Postup je veľmi ľahký. Nechty som si nalakovala lakom Catrice, okrem prsteníkov, ktoré som si nalakovala lakom od Essence. Po uschnutí som si zobrala hubku na riad a naťupkala biely lak na každý necht. Neskôr som ešte na vrch naťupkala modrý lak od Catrice. Tenkým štetčkom som na každý necht urobila zvislú čiaru  a po uschnutí som na ne naniesla špáratkom biele čiarky. Nakoniec som všetko zafixovala top coat-om.


Dúfam, že sa Vám nechty páčia...Ahojte :)




6 komentárov:

  1. Fajn blog zatiaľ. Len trošku menej smajlíkov. Nehovorím že úplne ich vynechať ale pri blogu ich netreba všade trepať :)Napríklad tento článok by sa zaobišiel aj bez nich.
    Noh8

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme, len mi to prišlo také milé a podľa mňa ich tam nie je tak veľa... ale inak v pohode a beriem

      Odstrániť
  2. Super navod, hned idem vyskušať, len si zbehnem kupiť biely lak, lebo mi došiel...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nechty sú pekné, vážne sa ti podarili :) Ale zhodou náhod som mala tento lak od Catrice, presne rovnaký odtieň, ale mala som nalakované nechty len tým. A dnes keď som si to odlakovávala, zistila som, že ani jednak dlho nevydrží, a na moje sklamanie je tento lak od Catrice jeden z tých, ktoré sa pri odlakovávaní rozmažú po celých prstoch, nech som akokoľvek opatrná. Tak som sa chcela opýtať, že keď si si ich odlakovávala (ak už si ich odlakovala), či sa ti to rozmazalo po celých prstoch a nechtovej kožičke, alebo či vďaka tomu, že si ešte na tom mala iný lak za dali odlakovať normálne :) Vďaka za odpoveď, aj za tvoj čas :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) V prvom rade ďakujem a to,že nevydrží, na to som si už nejak zvykla, pretože skoro žiadny lak poriadne nevydrží, ak ruky normálne v bežnom živote používam (asi by som ich musela mať vo vitrínke aby vydržal). Keď som si nechty odlakovávala, tak sa mi trochu lak rozmazal po prstoch ale fakt iba minimálne, takže mi to moc neprekážalo ale vraj na to pomáha ak si dáš na nechty zubnú pastu a kefou (nemusí byť zubná) si ich riadne vydrhneš a nechty budeš mať vraj aj bielšie. Ešte som to neskúšala, ale ak hej tak dám vedieť. Dúfam, že som ti pomohla.

      Odstrániť