3. augusta 2013

:3

Ahojtee..
     včera ste mi písali na stránke NN , že by ste chceli návod na tieto nechty tak som sa rozhodla, že sa ich pokúsim spraviť :)




tu je obrázok, ktorý som našla


 
Taaak a teraz čo potrebujeme :
 
                       - biely lak (Sally Hansen)
                       - zelený lak (Catrice)
                       - rúžový lak ( ? Boulevard)
                       - modrý lak (Catrice)
                       - špáratko/ bodkovacie pero ( alebo niečo čo používate vy)

laky ktoré som použila ja





A teraz sa dostávame k postupu :
 

 
Ako prvé som nechty nalakovala biely lakom a počkala dokým uschnú
 

 
 
 
Teraz ďalej.. na necht dáme bodku modrého laku a do nej ešte kvapku bieleho laku a buď špáratkom alebo bodkovacie pero ( to je jedno :D ) a "zmiešajte ich" (dôfam, že ste pochopili) tým by vám malo vzniknúť niečo takéto
 

môžte si ich rozmiestniť hocikde a hocikoľko



A potom spravte to isté s rúžovým lakom a bude to vyzerať asi takto
 
 
 


Taaak a teraz si zoberieme zelený lak a spravíme si čiarky, bodky a všeličo čo vás napadne a hodí sa tam, ja som to spravila takto
 



 

Tak a to je všetko :)
Dúfam, že sa príspevok páčil a necháte mi nejaký komentár ahojte ;)


 

3 komentáre: