20. októbra 2013

Halloween nails

Hi! 
Na úvod sa chcem ospravedlniť, že som celý týždeň nič nepridala, ale mala som "až" týždňovú lakovaciu pauzu a chcela som aj nafotiť čo som si kúpila, ale nemala som popri škole čas.
Ako som minule písala, že možno už bude halloweenska manikúra, tak už z názvu je asi jasné, že už prišiel na ňu čas.

Motivy sú typický halloweenske, pretože myslím, že pri tejto téme nikdy neomrzia pavúky, pavučinky, krv a ako inak...
...tekvice. :D


Na palec som nakreslila štetcom tekvicu, na prostredník pavučinku a prstenník som pretrela lakom so šupinkami.
Na ukazovák som urobila žlto-biely gradient  a na to nakreslila pavúka.
Na malík som urobila stekajúcu (oranžovú :D) krv a to tak, že som urobila bodky, z ktorých som urobila čiary a spodok so nalakovala lakom.


Dúfam, že som vás inšpirovala a príspevok sa vám páčil. :)
Pa :*


16 komentárov:

  1. je to uplne megaaa :)) :O :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak tyhle :oo ♥♥♥ nemilovat ...jsou dokonalé :)

    http://mishellife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja by som také niečo aj skúsila :D ale druhú ruku by som dorobila ..inak krásne :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne trvalo dosť dlho, kým som sa naučila si pekne lakovať aj druhú ruku, treba skúšať, skúšať a skúšať :)

      Odstrániť
  4. Naozaj velmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem za radu ako si prestať obhrýzať nechty naozaj pomohla... ďakujem !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Inspirivala si ma :333 uz kupujem stetce :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, nominovala som ťa na reťazovku ktorá koluje medzi blogermi viac tu: :)http://justinbieberandall.blog.cz/1310/nominovali-ma

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Tento komentár som našla , až teraz, ale ak je to ešte stále platné, tak rada odpoviem. :)

      Odstrániť