6. októbra 2013

My lovely purple :)

Čauky :P
Opäť je tu ďalší príspevok. Cez víkend by sa s nimi akoby vrece roztrhlo, ale myslím, že to nikomu neprekáža.
Konečne som si vymyslela nejakú manikúru s mojou obľúbenou farbou aj lakom. 
Je to lak Gabriella Salvete, ktorý mám asi 2 týždne a hneď som sa doňho zamilovala. Patrí do kolekcie Stars, ktorá je už pomerne stará, ale nie a nie sa dostať k nejakému laku z tejto kolekcie. No konečne som ho zastihla, a tak som si ho hneď aj zobrala.


Budete potrebovať:
Gabriella Salvete-116
Single-neviem, čo je názov :D
Sally Hansen-White on
Cosmetica Fanatica-60 Sekunden Lack
Gabriella Salvete-Stars-Sapphire

Umelé svetlo                              Slnečné svetlo


Na palec, ukazovák, prostredník a malík som naniesla 2 vrstvy bieleho laku. 
Na prstenník som naniesla taktiež 2 vrstvy laku Stars.
Palec-štetcom som urobila čiary.
Ukazovák-štetcom som urobila trojuholník.
Prostredník-bodkovátorom som urobila 5 bodiek do koliečka a do stredu jednu bodku.
Malík-bodkovátorom som urobila bodky v troch farbách. Z každého po dva rady. Snažila som sa urobiť bodky od najbledšej do najtmavšej farby.


Čiary som robila týmto štetcom,je z čínskeho obchodu. Môžem vám urobiť príspevok o najnovších kúpených veciach.

xoxo :*

12 komentárov:

  1. Moc hezké to máš :) z kolekce Stars mám ten růžový, tak to možná taky zkusím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Aj ten ružový som si chcela kúpiť, ale už bohužiaľ nemali :/

      Odstrániť
  2. Nikdy sa mi nedarili robiť také nechty a asi ani nikdy nebudú, ale krásne sú. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne! :)

    http://fashionandbeautybylm.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prosím ťa nevieš niečo poradiť keď si obhrýzam nechty a neviem prestať ? :/ Vopred ďakujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Skús behnúť do drogerie a kúp si nejaký lak proti obhrýzaniu nechtov (napr. od Miss sporty Nail expert manicure-vraj veľmi zle chutí) alebo ak to nepomôže, tak si nos so sebou nejakú malú vecičku ( napr. antistresovú loptičku ) a keď si začneš obhrýzať nechty, tak si proste zober do ruky loptičku a budeš sa s ňou "hrať" namiesto toho, aby si si obhrýzala nechty. :)
      Dúfam, že som ti pomohla.

      Odstrániť
  5. Můžu se zeptat, je ten lak od Sally Hensen dobře pigmentovaný? :)

    Get Inspired

    OdpovedaťOdstrániť