11. októbra 2013

Fall nails #2

Ahojte!

Keďže jeseň netrvá len jeden týždeň ako moja manikúra, tak prišiel čas na ďalší jesenný nail art.
Tentokrát je to decentnejšia manikúra a páči sa mi trochu viac ako tá prvá. A je dokonca ja trochu jednoduchšia.
Možno už onedlho vám prinesiem halloween-sky  príspevok, alebo ešte do tretice jesenný. Nechajme sa prekvapiť. :)



Na palec, ukazovák a malík som použila nude odtieň H&M Nude.
Na prostredník som použila hnedý lak (H&M Cooper) a trblietkavý lak (H&M Glitter).
Na prstenník som použila tmavo-červený lak značky Paris. 


Na nude odtiene som nalepila ešte pred uschnutím strieborné kamienky. Po uschnutí som ich pretrela 2 vrstvami top coat-u. 
Na prstenník som urobila kvetinky bodkovátorom.



Použila som kamienky vľavo dole značky S-he.


Ešte by som vám na záver chcela poďakovať za 5 000 vzhliadnutí, veľa to pre mňa znamená a veľmi ma to teší. :)

1 komentár: