5. augusta 2013

Cute palms :3

Ahojte :)
Včera som bola na kúpalisku a ako inak nechty sa mi vo vode ošúpali, takže dnes prišiel čas na nové. Taktiež sú inšpirované letom, konkrétne prímorskou oblasťou. Čo je viac typickejšie pre pláž ako palmy?
Mimochodom dnes Vás zaplavím fotkami.... :D

Budete potrebovať:

Essence-top coat-gel look
H&M-Mad mint
Paris-29
H&M-Gold glitter
Essence-A piece of forever
Sally Hansen-White on
Špáratká


Najskôr som si palec a prostredník nalakovala podkladovým lakom-bielym. Ukazovák a malíček som si nalakovala mentolou farbou. No a prstenník som nalakovala najskôr zlatým lakom a neskôr trblietavým, taktiež zlatým.


Na palec a prostredník som nakreslila malé palmičky. Špáratkom som urobila mentolovým lakom akoby dve malé čajky ( pamätáte si aké ste kreslili keď ste boli malé?, tak presne tie :D ) podseba a v strede som urobila hnedou koreň alebo ak sa to volá pri palmách. :D 


  


Tak čo? Ako sa Vám páčia nechty? Máte už dosť tých horúčav?

3 komentáre: