16. augusta 2013

Elegant stripes :)

Ahojte :)
Dnes som sa rozhodla urobiť si nejaké nechty podľa návodov na YT, ale nejak sa mi nedarilo. Tak prišla druhá možnosť, a ňou boli stiahnuté obrázky. Tam sa mi už našťastie darilo a takto to dopadlo....
Budete potrebovať:
Essence-Free hug
Sally Hansen-White On
Neznáma značka ani odtieň (čo Vám poviem, čiňak)
H&M-Purple
Butterfly-Single-21
Essence-XXXL shine
Štetček (ja som použila zo starého ozdobného laku)


Ako základný podkladový lak som si zmiešala biely a ružový lak, aby som mala jemnejšiu farbu, keďže odtieň podľa mojej predstavy doma nemám. 
Potom som štetčekom začala robiť pásiky, z každej farby asi tri.
Pásiky sú v troch farbách, ale tú najslabšiu na fotkách nie je vidno. V skutočnosti to vyzerá krajšie.



Ako sa Vám páčia pásiky?


Nezabite ma zase za veľa fotiek :))))



5 komentárov:

  1. Tak ty vypadají naprosto úžasně! :) Určitě si někdy zkusím udělat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Strašne moc ti dakujem :) a samozrejme prajem vela stastia

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zrovna nedávno jsem viděla návod na tyhle nehty na youtube :) Možná je příště taky zkusím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich na YT nevidela, iba na fotke :) ale su velmi jednoduche

      Odstrániť