30. augusta 2013

Autumn wishlist :)

Ahojteee :D
Konečne sme sa dostali k prvému príspevku, ktorý sa netýka nechtov, ale módy.
Keďže sa už blíži jeseň, tak som sa rozhodla urobiť autumn wishlist. Samozrejme nebudem mať všetky veci z tohto wishlist-u, ale aspoň nejaké by som si chcela určite kúpiť. Sú to skôr také veci, ktoré sa mi páčia, ale určite sa bez nich zaobídem.

1. Svetríky!!! Kvôli nim sa na jeseň najviac teším a dúfam, že aspoň nejaké si zaobstarám.
2. Tento rok sa určite budú nosiť bundy na tento štýl a to nie len na jeseň ale aj v zime. Určite budú IN farby ako je zelená, bežová, hnedá a iné.
3. Cardigan je jedna z vecí, ktoré si určite zaobstarám.
4. Ako ste si mohli všimnúť v móde sú takéto ruksačiky. Tento sa mi veľmi páči, ale určite si ho nekúpim, pretože som si kúpila už iný a v úplne inom štýle.
5. Ďalej tu máme jarné topánočky na štýl oxfordiek. Možno si nejaké kúpim, ale nie sú až také dôležité (pre mňa), takže to len v prípade, že by sa mi nejaké naozaj páčili.
6. No a ešte je tu nejaká šatka. Doma ich mám už veľmi veľa a ani ich moc nenosím ale nejaká ďalšia by sa zišla (do zbierky) :D.

7. Rifle potrebujem určite. Z minulého roku sú mi už malé a zostali mi len farebné dlhé nohavice a to tak nemôžem nechať. Najviac sa mi páčia také, ako sú na obrázku alebo obyčajnej riflovej farby.
8. Na jeseň by sa mi zišli aj šaty. Ale nie hocijaké, ale s trojštvrťovým rukávom, aby som v chladnejších dňoch nezmrzla. :D 
9. Ešte tu je aj jeden svetrík zapatrošený. :D
10. No a ako posledné tu máme aj náušnice. Tie si kúpim iba ak sa mi nejaké extra zapáčia. Alebo si kúpim nejaký iný šperk.

To by bolo asi všetko. 


Máte radi jeseň? Čo si plánujete kúpiť vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára