29. augusta 2013

Colours with gold dots :3

Ahojte :)
Dnes je to len taký rýchly príspevok, kde Vám opíšem moje nechty. Inak, už sa nám to pomaly ale rýchlo blíži :( !!!! Ale však na to, aby som Vám to pripomínala tu nie som, takže šup k nechtom.
Budete potrebovať:
Essence-A piece of forever
H&M-Gold glitter
NYC-Raindrop
Catrice-Blue Cara Ciao
Essence-Flamingo rose
Essence-Free hugs


Najskôr som každý necht nalakovala inou farbou. Po uschnutí som urobila bodkovátorom zlaté bodky stredom nechtu. Nakoniec som na prostredník naniesla 1 vrstvu glitrového laku.


Keby ste chceli nájsť v nechtoch nejaké usporiadanie, tak tam žiadne pôvodne nemalo byť, ale ak sa na ne lepšie pozriete, tak na malíčku je silno ružová, na protredníku silno modrá, potom ich zlatá oddeľuje a pokračuje slabo ružová a za ňou slabo modrá. :D Komplikované ale dá sa. 

             

Máte radi farebné nechty?


Na záver jedna vo vlasoch :3 :D

2 komentáre: