13. augusta 2013

Shine it!

Ahojte J
Dnes Vám len tak narýchlo napíšem niečo o mojej ľahkej manikúre. A ľahkej preto lebo asi týždeň som nemala na nechtoch žiadny lak a už ma to štvalo tak som si urobila len niečo rýchle, pretože sa mi vôbec nechcelo. Ale aj tak sa mi nechty celkom páčia.

              
Ako podklad som použila lak od Essence - The boy next door. Táto tmavo-modrá sa mi veľmi zapáčila, tak som si ju hneď aj kúpila. Mám ho už asi pol roka a zatiaľ som ho mala na nechtoch asi len 3 krát. Dôvod je ten, že lak je na mňa veľmi výrazný, ale ako sa tak naň pozerám, tak ho asi budem nosiť častejšie.

Navrch som použila lak od Catrice - Shake it! Flake it!. Má v sebe malé šupinky, ktoré majú odlesky od žltej až po červenú.


Pridávam aj video, keďže na fotke to nie je tak dobre vidno.

To by bolo o nechtoch všetko. 
Včera bolo ešte krásne slnečno a dnes máme u nás upršané, nudné a hlavne ospalé počasie ale našťastie máme doma černice, takže mám čo robiť. :D


Páčia sa Vám tieto nenáročné nechty? Ako je u Vás?




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára