21. augusta 2013

Flowers :3

Ahojte ;)
Ako sa zmierujete s tým, že prázdniny už nemáme ani 2 týždne??? Ja dosť ťažko, pretože okrem školy mi zase začnú aj všetky krúžky. Ale aspoň sa už nebudem doma nudiť a budem sa stretávať so spolužiačkami. :)
No nič..dnes Vám predstavím elegantné kvetinkové nechty. Myslím, že by ste ich v prípade,že nemôžte do školy nosiť výraznú manikúru mohli nosiť aj do školy.
Takéto kvetinky som si na nechtoch robila prvý krát a naozaj ma prekvapilo, aké to je jednoduché. Postup Vám aspoň trochu opíšem v návode, aj keď myslím, že každý vie, ako sa takéto kvetinky robia.
Predtým Vám však nechty ukážem.. :)
                                        Budete potrebovať: H&M-Gold glitter
                                                                       H&M-Nude
                                                                       Essence-A piece of forever
                                                                       Jemný ružový lak neznámej značky

Najskôr som palec a prostredník nalakovala 2 vrstvami nude odtieňom. Ďalej som si nalakovala ukazovák a malíček takisto 2 vrstvami slabunko ružovým lakom. No a nakoniec som si nalakovala prstenník zlatým lakom.

Na ružový lak som urobila malé zlaté bodky bodkovátorom na nechty od Avonu. 
Na prstenník som dala jednu vrstvu zlatého glitrového laku.
Na palec a prostredník som urobila kvetinky...a to tak, že som urobila päť bielych bodiek do kruhu a do stredu som urobila jednu zlatú bodku.

Dnes som sa rozhodla dať Vám sem fotku obidvoch rúk, a teda aj pravej, ktorá nie vždy výjde tak, ako aj ľavá. Dúfam, že to nie je až také zlé.


Ako sa Vám darí manikúra na pravej ruke (poprípadne na ľavej ak ste ľaváci)?



4 komentáre:

  1. Krásné to máš :) moc se mi to líbí! jen tak dál! ;) Majda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, to vypadá báječně, jen já bych s tím asi neměla trpělivost. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné nehty :) asi je dneska zkusím udělat :P jenom nemám zlatý lak na nehty..

    OdpovedaťOdstrániť