17. júla 2013

Summer Sea Nails

Ahojte...
Ako ste si mohli všimnúť dlho sem už nič nepribudlo. Aj keď sú prázdniny ani jedna z nás nejak nemá práve čas na blogg ale ja som si ho konečne našla.
Bola som na dovolenke (nemala som wifi -_-) a tak som si takmer každý deň lakovala nechty. Vybrala som na blogg tie, ktoré sa mne páčili najviac zo všetkých. Keďže som bola pri mori, nechty boli tématické k danej situácii - more a hviezdice.
Ale poďme už k veci.
Ako podklad som použila biely lak od Sally Hansen - White On. Na špongiu som si dala modrý lak od Catrice - Blue Cara Ciao a urobila tzv. ombré nails. Potom som už len urobila štetčekom červenou farbou morskú hviezdicu a na ňu špáratkom čierne bodky. Všetko som zavŕšila vrchnou vrstvou laku od Essence. Zhodou náhod sú to skoro tie isté laky ako na príspevku Jeans nails...

Táááák po dlhej dobe konečne pribudol nový príspevok a budem rada ak mi do komentára napíšete, či sa Vám návod páčil. Ahojte a prajem pekné prázdniny... :)



4 komentáre: