31. decembra 2013

New year :)

Ahojte :)
Takto medzi sviatkami som sa akosi nedostala k notebooku, a preto som nič nepridala. Prepáčte... :(

V prvom rade vám chcem popriať veľa šťastia, lásky a zdravia do nového roku, aby ste splnili všetky predsavzatia čo si určíte a mali sa navzájom radi. Aby sa vám splnili všetky sny a aby bol rok 2014 lepší ako tento. :)

Ďalej sa vám chcem poďakovať za to, že môj blog pozeráte a píšete komentáre. Ani sa mi nechce veriť, že za pol roka mám takmer 14 000 vzhliadnutí. Naozaj veľmi ďakujem.

Od júla bolo na blogu napísaných presne 40 príspevkov (bez tohto) a najviac pozretí mal príspevok s názvom Halloween nails-takmer 1 500.




Verím, že všetci čo môj blog navštevujete, sa vám páči a zostanete mu verní aj budúci rok a dúfam, že pre blog (a aj vás) bude rok 2014 aspoň tak úspešný ako tento.

Happy new year. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára