22. decembra 2013

Christmas nails #3

Ahojte :)
O dva dni tu máme Vianoce, ja som sa konečne pustila do balenia darčekov, s maminou sme piekli koláčiky a večer som sa si nalakovala nechty. Predtým som však ešte stihla skonštatovať, že som mala naplánovaných véééľmi veľa vzorov na nechty a dnes som si ASI urobila posledné vianočné. Jedine, že by som si ich nalakovala ešte po Vianociach. :D Všetko je možné...


Palec: DARČEK- Naniesla som dve vrstvy červeného laku so shimmerom. Tenkým štetcom som urobila zelený kríž a mašličku. :)

Ukazovák: VLOČKA-Nech som nalakovala dvomi vrstvami slabo-modrej NYC. Urobila som gradient z bledo-modrej do tmavo-modrej. Nakoniec som nakreslila vločku. :)

Prostredník: STROMČEK- Ako podklad som použila trblietavý zelený lak od Catrice. Na nech som nalepila pásky, pretrela zlatým lakom a nakoniec som urobila zelené pásiky.

Prstenník: GLITTER-V DM som si kúpila laky z limitovanej vianočnej edície od Essence, a tak som ich chcela vyskúšať. Laky boli v dvojbalení, teda vínová červená a k tomu zlatý trblietavý lak. Vínový kryl v prvej vrstve a zlatý naniesol v prvej vrstve dosť veľké množstvo trblietok (na fotkách), čo som sa čudovala. S lakmi som spokojná a odporúčam kúpiť.

Malíček: SOB- Použila som dve vrstvy hnedé trblietavého laku, urobila som veľký červený nos, oči čiernou a do nich malé biele. Štetcom som nakreslila parohy v nude odtieni. 


Prajem pekný zvyšok nedele. :)

4 komentáre:

  1. No dievča si sa musela riadne vyhrajkať s tými nechtami ja by som momentálne v tomto zhonovom čase an to vôbec nemala ani naladu ani trpezlivosť,samozrejem sú krásne :) chválim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Ja som sa tiež dlho k tomu dokopávala, lebo som vôbec nemala čas a ani sa mi nechcelo. Ale potom som zrazu dostala chuť si niečo pekné nalakovať a vzniklo toto. :)

      Odstrániť
  2. tieto sa mi moc nepáčia, ale tiež pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa práve tieto páčia najviac, tak ale každý má iný názor. :) Aj tak ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť