1. decembra 2013

Dôvod pauzy

V prvom rade vám prajem krásny vstup do nového mesiaca. Ja sa naň veľmi teším, pretože Vianoce milujem. :3
No a teraz sa vám chcem veľmi ospravedlniť. Dva týždne som nič nepridala a to z takého dôvodu, že sme sa sťahovali. Tí čo to už zažili to poznáte. Týždeň balíte veci, potom to všetko preniesť no a keď už ste presťahovaní, tak ste radi, že si máte čo obliecť do školy, pretože neviete nič nájsť. :D Ale už sa všetko upratalo (teda aspoň dúfam), tak hádam si už nájdem čas aj na lakovanie nechtov, aj na blog.
Tak teda ešte raz prepáčte a prajem pekný zvyšok večera. :) Ahojte.

2 komentáre:

  1. Ja som sa ešte nesťahovala,ani nechcem :D:D:
    A myslím že väčšina sa teší na Vianoce,this is the most buatiful time of the yeaaar <3

    I'm bitch,not you
    www.vip-bitches.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa sťahovala prvý krát a už nikdy viac :D Presne :3

      Odstrániť