20. decembra 2013

Christmas nails #2

Ahojte :)
Konečne sa začali vytúžene prázdniny plné pohody, lásky a radosti a ja som z toho šťastná. Ešte včera som bola rýchlo kupovať darčeky a už sa teším ako ich budem baliť. :3 Nikdy som si to nenechávala na poslednú chvíľu, ale tento rok mi to inak nevyšlo. Ale aj tak som sa s tým popasovala a všetko som stihla nakúpiť. :)
Tak vám v posledný predvianočný školský deň prinášam ďalšiu inšpiráciu na vianočné nechty.


Na všetky nechty som použila zelený lak od Pupy.
Na palec som urobila bodkovačom padajúci sneh.
Ukazovák som urobila vo farbách zlatej a zelenej, a to spôsobom gradientu.
Prostredník si zaslúžil vianočnú reťaz.
Prstenník sa chcel ako inak trblietať, tak som mu to splnila. :)
No a malíčku sa ušiel zlatý stromček z bodiek.



Tieto nechty vznikli spontánne. Pôvodne to boli iba zelené, ale prišli mi dosť nudné, tak som sa rozhodla ich aspoň nejak oživiť.



Ahojte :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára