9. decembra 2013

Christmas nails #1

Ahojte :)
A je to tu. Konečne prišiel čas vianočných nechtov. Tak strašne som sa na ne tešila, že teraz neviem aké si mám skôr nalakovať. Na internete som ich našla neskutočné množstvo, a tak som sa rozhodla, že všetky (alebo väčšina) moje nechty budú inšpirované internetom.
Nemyslíte si však, že nejaké nájdem, tak si presne tie isté urobím. Určite skombinujem viacero nápadov a potom aj tak z toho vzniknú aj tak sčasti originálne nechty. :)


Na palec som si urobila bielu snehovú (polovičnú) vločku. Podklad je tmavomodrý a štetcom som nakreslila vločku.
Ukazovák je "na zjedenie". :D Necht som nafarbila na hnedo, urobila bielu krivú čiaru a bodky. A tadáá...medovník je na svete.
Prostredník mal byť candy cane. Moc sa mi to však na to nepodobá, ale nevadí.
Prstenník sa stal zarasteným Mikulášom. Necht som nalakovala nude lakom. Urobila takmer polku nechtu červeným a nakoniec som urobila bielu bradu a vlasy (? sú to vlasy ?) bielym lakom. Ešte dve očká a je to.
Maliček je v znamení imela. Zlatý podklad, zelené listy a tri červené bodky. 


Čauky a čoskoro budú ďalšie vianočné nechtíky. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára