3. januára 2014

Purple with orange :)

Ahojte :)
Včera som si po dosť dlhom čase opäť lakovala nechty. Mala som chuť na niečo nenáročné a pekné. Po dlhom vyberaní a rozhodovaní sam nakoniec spokojná s výsledkom.
Na Vianoce som dostala UV lampu. Nie že by som si chcela robiť umelé gélové nechty, ale budem si dávať len JEDNU vrstvu gélu na vrch, aby sa mi lak nezošúpal po dvoch dňoch.
Skúšala som aj orifinál gélové a tie môžte vidieť TU.
Poďme však naspäť k mojim nechtom.


Použila som fialový lak od Essence, ktorý som dala na palec, ukazovák a malík. Na každý necht som dala tri vrstvy. Neskôr som ich pretrela glittrovým lakom z H&M a urobila som dve bodky.
Prostredník a prstenník som pretrela jednou vrstvou bieleho laku od Sally Hansen. Štetcom som urobila farebné pásiky.
Na všetko som nakoniec dala gél.



Dúfam, že si cez prázdniny ešte nájdem čas aj na blog. :)
Zatiaľ papa :*



3 komentáre: