11. januára 2014

Stars with Gabriella

Práve som sa zamilovala. :3 Objavila som laky od GS z rodu Stars.
O týchto lakoch viem už dlhú dobu aj som nejaké vlastnila, ale ich pravú krásu som spoznala až teraz. A to úplnou náhodou. Išla som si nalakovať nechty nejako rýchlo a jednoducho. Zbadala som v mojej zbierke Gabriellu a hneď som vedela, že ju budem mať na nechtoch. Ak tieto laky poznáte, viete o čom hovorím.
Zvolila som dve ružové farby, jednu slabšiu a druhú tmavšiu.

Gabriella Salvete-Stars-Lila 1
Gabriella Salvete-Stars-Blueberry milk 11 

Jedva vrstva.

Na porovnanie-naľavo jedna vrstva, napravo dve vrstvy.

Fotka s bleskom.


Fotky na dennom svetle.


Fotky nie sú ani zďaleka také pekné, aby lak vyzeral ako v skutočnosti, ale ako vidíte, skúšala som ich všeliako odfotiť, ale nedá sa to. :( 
Ich krásu uvidíte, až keď si laky kúpite. :D

Prajem pekný sobotný večer. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára