17. septembra 2013

Soft trio

Ahojte :)
Aj Vám už pripadá, ako keby ste do školy chodili už aspoň pol roka? Mne teda riadne.
Nevadí, vždy ma upokojí moja najväčšia záľuba, ktorou je ako inak lakovanie nechtov.
Dnes ukážem trojicu farieb, ktorá sa mi strašne páči, a preto som sa ju rozhodla skombinovať aj na nechty.


Na každý necht som nalakovala 2 vrstvy bieleho laku od Sally Hansen.
Na malíček som urobila väčšie modré bodky a menšie ružové.
Na prstenník som urobila kvety pečiatkami. Jeden krát modrým a hneď na to ružovým lakom.
Ďalej som urobila 3 pásy pomocou lepiacej pásky a po uschnutí som medzi ne urobila zlaté pásiky.
Ukazovák som obohatila tzv. gradientom,ktorý som prelakovala top-coatom a na to ešte biele a bodky a potom znovu top-coat.
No a nakoniec som na palec urobila 3 vlnovky.



Verím, že som Vás inšpirovala :) 
Ahojte

3 komentáre: