25. septembra 2013

Fall is here :)

Hi!
Konečne! Je tu jeseň a čas svetrov a krásnych jesenných farieb. 
No a samozrejme prišiel čas aj na jesennú manikúru. :)
Budete potrebovať: 

Catrice-Miss Piggy´s BF 
Miss sporty-26
H&M-Black
H&M-nude
H&M-Red
SHE-In WOW!
Essence-Bienvenido a Miami
Sally Hansen-White on (nie je na fotke)



Na všetky nechty som naniesla 2 vrsty nude laku. Okrem prstenníka, ktorému sa ušla biela.
Bodkovátorom som urobila farebné škvrny do tvaru listov a po uschnutí som urobila špáratkom nude prieduchy, či ako sa to volá (proste tie čiarky na listoch :D ).
Hubkou na riad som poťupkala po prstenníku ružovým lakom a neskôr aj žltým. Potom som už urobila iba konáre čiernym lakom.

PS: Zrkadlo nie je špinavé, len to tak čudne vyznelo na fotke.


Dúfam, že som Vás inšpirovala a urobíte si aj vy nejakú jesennú manikúru.



3 komentáre: