18. septembra 2013

Haul :)

Hello :)
Dnes Vám predstavím veci, ktoré som si kúpila  nie len na jeseň, ale niektoré sa dajú nosiť aj cez zimu.
Nekúpila som si ich naraz, ale tak priebežne a už som sa ich rozhodla pofotiť a napísať o nich príspevok. 
Ku každej veci Vám napíšem, kde som ju kúpila.
Môžme začať. :)

Blúzka-Kenvelo



Svetrík-C&A

Svetrík-Cropptown

Tenisky-Vans

Bunda-O´neill

Tepláky-Energetics

Kraťase-Topshop

Ponožky-Happy Socks

Lesk-Gosh

Ruksak+peračník-Lee Cooper

To je všetko a dúfam, že sa Vám príspevok páči :)
Ahojte

4 komentáre:

  1. Ahoj máš moc pekné veci :) Chcem sa ťa opýtať kde si nakupovala :) hlavne ma oslovili teplááky :'33 prosím odpovec :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, niektore veci som kupila v TN v Laugariciu, Vansky v Chorvatsku, bundu a teplaky v Intersporte a ostatne veci cez net, napr. ruksak v Direct sporte :-)

      Odstrániť
  2. Úplne súper vecy:) ďakuje za radi určite sy všetko kupym ďakujem :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nechcem byť nejaká hnusna, páčia sa mi tvoje tutorialy ale tieto veci sú nudné a absolútne nezaujímavé . Drž sa maľovania nechtov v tom si dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť