14. septembra 2013

My nail polishes :)

Ahojte... :)
Tak čo? Ako víkendujete? Aj u Vás je také upršané a ospalé počasie? Dúfam,že už čoskoro skončí a bude pekné jarné počasie.
Dnes som sa už konečne rozhodla predstaviť Vám moju zbierku lakov. A konečne preto, lebo ju mám už dlho nafotenú, ale ešte som ju nemala čas dať. No dnes prišiel ten čas... :D
Nie je ich veľa, ale zatiaľ mi to stačí a snažím mať z každej farby aspoň po jednom.


Laky mám uložené v kvietkovanom košíku, ktorý je dosť veľký na to, aby sa moja zbierka mohla ešte rozrastať.

Laky som rozdelila do piatich najväčších skupín.

Asi najviac mám lakov z H&M. Tieto laky mi prídu dobré a fľaštička nie je moc veľká, čiže lak nemá kedy vyschnúť.

Ďalej sú to laky od Essence. 

Lakov Catrice nemám zatiaľ tak veľa (obľúbila som si ich len nedávno), ale patria medzi moje najobľúbenejšie a verím, že moja zbierka bude ešte oveľa väčšia.

Lakov Paris mám tiež dosť, ale ani neviem ako som sa k nim odstala. :D

No a najmenšia skupinka je lakov Maybelline Colorama.

Nakoniec tu mám  moje najobľúbenejšie laky. Sú tu aj tie, ktoré neboli na predchádzajúcich fotkách, a teda nemajú žiadneho "rodinného príslušníka".
...patria ku nim aj tieto dva laky, ktoré som v čase fotenia príspevku ešte nemala, takže som ich odfotila dotatočne.

Dúfam, že sa Vám príspevok páčil a ak chcete môžte mi do komentára napísať akú zbierku vlastníte Vy. Moja zbierka má okolo 75 lakov..čo Vaša? 

 

1 komentár: