22. septembra 2013

Blue nails/Francúzska manikúra trochu inak

Ahojte!!!
Milujem ich! Dve slová, ktoré sa mi vždy vybavili pri pohľade na tieto nechty a ich fotky. Ani neviem prečo sa mi tak strašne páčili...asi to bude tým, že sú také jednoduché. Dúfam, že to nevyznelo ako samochvála, ale určite sa stalo aj Vám, že sa Vám niečo tak strašne páčilo. :D




Ako podklad som použila modrý lak od Essence-The boy next door. No a na vrch som urobila bodky akoby do tvaru francúzskej manikúry lakom NYC-Raindrop.


A prečo všetko v minulom čase? Pretože s mojimi nechtami som sa už musela rozlúčiť, lebo sa už ošúpali.
Odlakovávanie išlo ťažšie, keďže lak bol modrý. Po odlakovaní som mala nechty modré...to však nebol problém na dlho. Skúšala som trik so zubnou a pastou a bola som prekvapená. Naozaj to funguje.
Na nechty som si naniesla pastu a kefou (nie na zuby ale trochu väčšiou) som si nechty vydrhla (nie moc silno, aby sa mi nezničili) a modrá farba bola preč. 
Takže zhrnutie je, že to naozaj odporúčam.


Prajem pekný zvyšok víkendu.




2 komentáre: