1. novembra 2013

Halloween is away

Hello!
A je po Halloweene...už by som mala pomaly začať dávať príspevky vianočnou tématikou. :D Nie, nie, len srandujem, do Vianoc je ešte dosť času.  
Dnešný príspevok som chcela pôvodne pridať včera, ale nejak som nemala čas, tak ho pridávam dnes, i keď ho už asi nevyužijete (jedine, že by ste si išli lakovať halloweenske nechty po Halloweene :D).
Nevadí, aspoň vám ich ukážem.




Nechty som si nechcela robiť s rovnakými motívmi ako predošlé, tak som sa snažila urobiť úplne iné.
Používala som aj ombré techniku.


Na palec som urobila štetcom múmiu.
Na ukazovák som urobila pomník s krížom. Najskôr som si necht nalakovala na bielo, potom som urobila ombré z ružovej do fialovej. Nakoniec som urobila lakom pomník a štetcom kríž.
Na prostredník som urobila obľúbené americké cukríky  candy corn ombré technikou.
Na prostredník som urobila krv. :D
No a na malík som použila šedý lak z novej kolekcie J. Biebera a na to čiernych pavúkov.


A ako ste slávili dušičky vy? V kostýmoch alebo po cintorínoch?


2 komentáre:

  1. mohla by si aj na pisať odkial čerpaš inšpiraciu:) tieto tutorialy dobre poznam:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som to tu písala, že z youtubu a niekedy skombinujem viac nápadov. :)

      Odstrániť