10. novembra 2013

Galaxy with white :)

Ahojte :)
Je 10. novembra a na blogu je jeden príspevok. Pekne. Prepáčte, že som dlho nič nepridala, ale tento týždeň som mala dosť rušný. Najskôr som mala veľa učenia, písala som komparo, no a nakoniec som mala vystúpenia (z toho sa teším, nie že to pochopíte tak, že sa mi nechcelo vystupovať :D ), kde vám z jedného prinášam aj moje nechty.
Na vystúpení sme boli v Liptovskom Mikuláši, kde sme vystupovali s Nelou Pociskovou (vrámci jej turné). Oblečené sme mali galaxy legíny (môžte ich vidieť aj na obrázku) a bielu košeľu. Snažila som sa teda nechty prispôsobiť tomuto kostýmu a vzniklo toto... :)

:)


Všetky nechty okrem prstenníka som nalakovala na bielo. Ten som nalakovala na čierno.
Na biele nechty som urobila strieborné bodky.
Na prstenník som urobila hubkou modré, strieborné a ružové čmuhy. Neskôr som urobila biele bodky a po uschnutí som ho pretrela trblietkavým lakom.


Nechty sa mi nedali nejak poriadne odfotiť, ale aspoň nejaké fotky. :)


Prajem pekný zvyšok nedele a začiatok týždňa.

5 komentárov:

  1. S akej tanečnej skupiny si??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zo Xoany-Rebels (Prievidza) :-) Aj ty niekam chodíš?

      Odstrániť
  2. aha take nepoznam:/ ano chodim, Bzučo Hnúšťa, malé mesto to nepoznaš ani ty:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako prvé ma zaujal tvoj názov blogu a pomyslela som si že toto bude určite taký blog ako má už každá druhá. No keď som videla kvalitu fotiek,nechtov aj blogu samotného tak jedine že...wow!
    Krása vážne!
    Určite sa sem ešte vrátim!

    i'm bitch,not you
    www.vip-bitches.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :O Neviem čo na to povedať :-) Naozaj ti veľmi pekne ďakujem :-)

      Odstrániť