20. apríla 2014

Šibači sú za dverami

Ahojte :)
Tak čo? Máte radi Veľkú noc a tešíte sa na ňu alebo celý deň len pretrpíte a dúfate, že žiadny šibač nezaklope na dvere s korbáčom a vodou (poprípadne voňavkou) v ruke?  Ja postupom času Veľkú noc vnímam ako súčasť aprílu a prestáva mi vadiť.
Ako som však sľúbila, tak dnes prinášam jarný veľkonočný nail art.


Palec, ukazovák a malíček som nalakovala bielym lakom, pomocou hubky som urobila gradient zo zelenej do modrej a nakoniec tenkým štetcom som urobila zelené čiarky-trávu.
Prostredník som nalakovala nažlto, urobila bielu škrupinku a pomocou bodkovača oči a oranžový zobák.
Na prstenník som naniesla pastelovú fialovú, bieleho zajačika a ružové oči, nos a čierne fúziky a oči.


Prajem vám málo (veľa?) šibačov a krásne prežitie posledných prázdninových dní. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára