29. marca 2014

Glitter gradient

Ahojte :)
Necht mám už v poriadku, monitory sú už napísané, lenže ešte je tu jedna vec. V poslednom čase sledovanosť blogu rapídne klesla. Keď napíšem nový príspevok, tak ho vidí sotva 30 ľudí. :( Preto som dlhšie nič nepísala, lebo neviem či to má zmysel. A tak som sa rozhodla, že blog ešte bude, ale príspevky budem písať menej často. A ak sa sledovanosť zvýši, tak možno by som blog znovu oživila a príspevky by boli častejšie. :)

Poďme však už k nechtom.
Tentokrát opäť nie sú nechty moje. Požiadavka bola, aby boli trblietky a jemný lak. A tak som vyhovela.

Nechty som nalakovala dvoma vrstvami bledučko ružového-takmer béžového odtieňu a pomocou hubky na make-up som ťupkaním vytvorila "ombré" efekt.




Ako ste dnes strávili krásny slnečný deň? :)
Prajem vám pekný zvyšok víkendu. 

4 komentáre:

  1. Ahoj, veľmi pekné nechtíky, celkovo na blogu, prešla som ho takmer celý, no bohužial nevidím nikde možnosť pripojenia sa k sledovateľom :-/
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)
      Nad tým som už rozmýšľala, lenže neviem ako. :(

      Odstrániť
    2. V rozložení dáš "pridať modul gadget" (rovnako ako sa pridáva zobrazenie stránky, menovky atď) - vľavo hore máš možnosť, že "Ďalšie moduly gadget" a hneď prvý je, že následníci - pridáš na blog a hotovo :)
      Dúfam, že som pomohla a prajem veľa čitateľov :)
      .BeautyMissfits.

      Odstrániť
    3. Jeej, podarilo sa (teda dúfam :-D). Ďakujem. :-)

      Odstrániť