12. februára 2014

Colorful nude

Ahojte :)
Tak opäť som tu. Z lyžiarskeho som sa vrátila živá a zdravá, plná chuti písania nových príspevkov...len keby bolo o čom, že? Určite to poznáte. O svoje nechty som sa popri lyžovaní moc nestarala, akurát, že som si ich spilníkovala, keď sa mi nejaký zlomil. A tak to aj vyzerá. Teraz mám úplne kratučké a zničené nechty, takže musím loviť v archíve, aby som vôbec nejaký článok napísala.
Takže dnes vám ukážem výtvor, ktorý som robila asi pred mesiacom.


Ako podklad som použila na palec, ukazovák a malík slabomodrú od Essence.
 Na prostredník a prstenník som naniesla nude odtieň. Pomocou lepiacej pásky som urobila akoby striešku a hubkou naniesla gradient. Po cca 20 sekundách som pásku strhla.
Všetko som nakoniec pretrela topcoat-om.


Popri škole stíham jedným okom pozerať aj olympiádu. A tak som si aspoň niečo na moje malé nechty načarbala, nech nie sú úplne nudné. :)


Aj vy sledujete olympiádu a fandíte našim? 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára